Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik software met effecten toepassen op mijn fotoalbum ?

Beste mensen. ik heb thuis een paar familie foto staan.
En die zou ik graag willen bewerken maar het probleem is. Dat ik bijna alle foto programma’s geprobeerd heb. Een kennis van ons die getrouwd is.
Heeft een mooie trouw fotoalbum gemaakt. Ze heeft dan effecten als vuurwerk duiven die vliegen harten die over de beeldscherm heen lopen.
Maar om het kort te houden ik zou graag een software programma willen.

Die effecten als vuurwerk vliegende duiven harten enz. Graag hoop ik een makkelijke van jullie te krijgen omdat ik nog beginneling ben. En graag stap voor stap uitleggen en als het kan misschien in het Nederlands.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
631

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je Gimp al eens geprobeerd? Daarmee kun je de witte achtergrond in foto's (of welke achtergrond dan ook) redelijk eenvoudig wegknippen zodat de contouren van bijvoorbeeld je duif ook de contouren van de afbeelding zijn.
Die foto zou je als een nieuwe laag toe kunnen voegen aan de foto de familiefoto die je wilt bewerken. Een soort fotoshoppen dus, maar dan hoef je er geen dure programma's voor aan te schaffen.

Dit is helaas wel met een omweg en zelf heb ik er ook niet veel ervaring mee, maar als je wilt kan ik je dit wel stap voor stap uitleggen :)

Een andere optie is misschien een fotoboek maken via Albelli of HEMA, afhankelijk van of je een digitaal fotoalbum of een hard copy wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding