Hoe kom ik gratis aan een windows 7 dvd

Ik wil van vista naar windows 7 overstappen. Maar je moet dan een installatie dvd hebben. Weet iemand waar ik die gratis kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Dat is helaas verboden, je zult m moeten kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs al kun je de installatie DVD downloaden, dan heb je nog steeds een licentie nodig om die te kunnen installeren. En dat gaat wel geld kosten.
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, ook de licentie kun je illegaal downloaden!
gvrox
12 jaar geleden
Er zijn vast truken om het te installeren en daarmee windows illegaal te gebruiken, maar daarmee heb je nog geen licentie.
Windows is een commercieel product en is niet gratis verkrijgbaar. Als je scholier of student bent, kun je wel heel voordelig een exemplaar kopen via http://www.slim.nl of http://www.surfspot.nl
bamibal
12 jaar geleden
Je mag het niet, maar eigenlijk kun je op bijna elke torrent site of usenet site een gratis versie met crack downloaden...
Het is natuurlijk illegaal en je hebt geen support.... Van de andere kant....is er ook de Linux varianten, zoals o.a. Ubuntu.. gratis, goed en legaal!