Eerst moet je ervoor zorgen dat Samsung Music gemachtigd is om je opslag te beheren. Dan kun je vanaf een pc audiobestanden op je apparaat zetten. Waar je deze neerzet is geheel naar eigen keuze, maar ik raad wel aan dit niet op je telefoonopslag te zetten. Als je deze op een SD kaart zet, heb je niet zo snel het probleem dat je geen ruimte meer hebt om apps te downloaden of iets in die richting.

Als je de bestanden op je telefoon gezet hebt, en na het machtigen van samsung music om je opslag te beheren de app opent, zou het moeten werken.