windows 8 heeft geen internet verbinding in de tegels?

ik heb sinds kort nieuwe laptop, met windows 8,
als ik na het `oude bureaublad`( zoals in win7) op internet ga, kan ik alles doen.
maar wanneer ik via de tegels ( charmes of apps) op het hoofdscherm een internet gerelateerde app open ( email of skydrive of upgrade win 8.1) zegt i dat er geen internet verbinding is, dan haal ik aan de rechter kant de instelling of verbinding sterkte te voor schijn, staat gewoon aan, heb 4 van 5 streepjes verbinding..
hoe los ik dit op?
zijn er ergens apparte instellingen of de tegels internetverbinding moet toe staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Volg deze stappen: - Druk beide Windows key en W in en 'Windows features on or off' - Selecteer Windows Features on or off. - Vink het boxje for Internet Explorer 10 uit klik OK. - Herstart de computer (is echt nodig dus echt doen) - Ga weer naar Windows Features on or off en vink het boxje Internet Explorer 10 weer aan. - Klik op OK en herstart de computer (is echt nodig dus echt doen) Nu kun je als het goed is vanuit Metro het internet weer op... Toegevoegd na 1 minuut: In de eerste regel moet je Windows Features on or off typen. - Druk beide Windows key en W in en TYP ‘Windows features on or off’

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100