hoe krijg ik windows 8 terug op mijn pc?

hee,
ik heb een laptop waar oorspronkelijk windows 8 op stond. mijn moeder kon hier niet mee om gaan en heeft een kennis er een niet legitieme versie van windows 7 op laten zetten. ik krijg nu iedere keer een melding dat mijn software niet legitiem is en dus vroeg ik me af hoe ik windows 8 terug op mijn laptop krijg..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Op de recovery partitie kan je het terug vinden. Kijk eens bij deze computer/recovery. Hier zit waarschijnlijk een .exe file dat je kunt uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoek in de documentatie van de laptop (handleiding op de site wellicht) of via het merk/typenr van de laptop welke knoppencombinatie je in moet drukken tijdens de boot om de recovery te starten. Als deze intact is gelaten zal je na een half-uur installatie weer Windows 8 op je PC hebben staan.