Kun je op een pc 2 geluidskaarten tegelijkertijd aansturen?

Ik draai met XP sp3 prof (sowwy, ik ben conservatief ;). Met normale instellingen via Windows kan dat niet (toch?). Ik heb verder ASIO-drivers geprobeerd (ASIO4ALL) maar daar kan het volgens mij ook niet mee. Ander programma, suggesties?

Toegevoegd na 57 minuten:
Om even onduidelijkheid te voorkomen: ik wil 2 geluidskaarten gelijktijdig met dezelfde audio aansturen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, standaard onder Windows kan dat niet, daar kun je alleen instellen welk device je voorkeur heeft om alle(WYH) audio door te geven naar bijvoorbeeld je speakers.

Maar in Native Instruments Traktor kun je wel 2 verschillende kaarten toewijzen om bijvoorbeeld de Soundblaster het audio naar de zaal te verzorgen, en RealTek bijvoorbeeld naar de headphones voor monitoring/pre cue.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Native Instruments is dus specifieke software die dit kunstje beheerst...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gros van de DJ programma's kan dit.