waar kan ik een Adobe Flash Player downloaden voor mijn mac?

Ik heb een mac OS X. Mijn versie is 10.5.8. Weet iemand waar ik een Adobe Flash Player kan downloaden voor mijn mac?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je een Intel Mac of niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik heb een Intel mac.

Antwoorden (1)

Vermoedelijk is je mac nog een PPC en geen Intel. Dan kan je hier de laatste Flash player downloaden die er bestaat voor OSX 10.5.8: http://macdownload.informer.com/advice/Flash_Player_Os_X_10.5.8_Ppc.html.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hmm als ik deze download zegt mijn mac dat het programma onverwachts is gestopt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In je andere reactie laat je weten dat je een Intel Mac hebt, dan is deze Flash niet de juiste, denk ik. Ik kijk even verder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens via deze link en kies dan voor de Intel-versie in 1 van beide mappen: http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/installers/archive/fp_10.3.183.90_archive.zip.
In de ene map zit o.a. de gewone Flash Player voor Intel, in de andere (waar debug in de naam staat) zit o.a. de Flash Player Debugger voor Intel. Ik weet niet of je deze laatste nodig hebt. Normaal gezien niet.
In de Readme (die ook in de map zit) staat dat je best eerst de oude versie van de Flash Player verwijdert van je computer en de computer opnieuw opstart voor je de nieuwe versie installeert.
Succes!