Waaom werkt thunderbird nieuwe versie niet goed in mijn laptop met Windows7 ?

Na een update van versie 24 naar 30 functionneert Thunderbird niet naar behoren. Het selecteren en verwijdere van berichten verloopt zeer moeizaam en na het afsluiten van het programma krijg ik bij het nadien terug opstarten het bericht Thunderbord is nog actief maar komt niet meer te voorschijn. Alleen met een herstart van Windows krijg ik Thunderbird weer op het scherm

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Blijkbaar gaat er iets mis met thunderbird. Wat precies is moeilijk te zeggen aangezien dit zoveel verschillende redenen kan hebben.

Om te beginnen kan je 2 stappen ondernemen:
1. Thunderbird herinstalleren.
2. Jezelf verzekeren dat je pc malwarevrij is. En dit doe je niet door antimalwaresoftware binnen windows te laten draaien maar wel door eens te scannen met een stuk of 3 antimalwaretoepassingen buiten windows om, vanaf een linux-live-distro bijvoorbeeld.

Als dat niet helpt moet je maar wat laten weten. De lijst met te volgen stappen is namelijk eindeloos.