Bestaat er een progje om uw sms-jes af te printen?

(liefst met de datum erbij)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je googelt naar het merk van je telefoon + sms kopieeren dan ben je al een heel eind op weg. Het juiste programma installeren en gaan. Ik heb ze jaren lang op deze manier gekopieerd naar een word document, alleen nooit geprint.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Printen van SMS berichten is vrij lastig. Je kunt ervoor kiezen om ze één voor één over te typen, maar daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten, anders had je deze vraag niet gesteld.

Ik kan twee opties bedenken:
1) Schaf een zogenaamde "sim-manager" aan, een soort cardreader voor SIM-kaarten. Je kunt de gegevens van de SIM-kaart kopieren naar het apparaatje en deze aansluiten op de PC.

2) Er is een dienst genaamd: "SMS bewaarbox".
Je kunt je sms'jes vanaf de website bekijken en printen. Ik weet niet of alle providers deze dienst aanbieden, maar Hi in ieder geval wel:
http://www.hi.nl/bewaarbox/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja als je de mobiel(ik neem aan dat het daar over gaat)
op de computer kan aan sluiten dan zie ik het probleem niet zo.
zit er anders een externe geheugen kaart in (micro-sd etc)
dan heb je meestal een manier om de opslag kaart aan te sluiten op de pc
en dan kun je waarschijnlijk het sms-je naar de kaart kunt kopiëren

En dan in alle gevallen het op de pc afdrukken (afprinten)