Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ervoor zorgen dat er niet zoveel programma's automatisch opstarten als ik de computer opstart?

Ik weet dat je dat ergens kunt instellen, maar kan het niet meer vinden. Ik heb Windows Vista.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is een plek, standaard in Windows en als je daar een link inzet, dan wordt het programma van de link gestart met het opstarten van Windows...


Start/uitvoeren/msconfig hier kan je in een van de tabbladen kiezen welke programma's er automatisch moeten worden opgestart en welke niet. Je kunt er ook zelf programma´s inzetten... Die worden dan ook gestart...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh mijn god. Je hebt zojuist m'n computer gereanimeerd! Ik heb dit even uitgeprobeerd en het opstarten gaat 3x sneller zonder al die dingen die in beeld springen. Dankje Dankje Dankje, als je 10 +jes kon krijgen kreeg je die zeker van mij. Wat mij betreft ht beste antwoord, echt super! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+11. Dank je wel!

Andere antwoorden (3)

http://www.schoonepc.nl/vista/msconfig.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet moeilijk!

Start > Configuratiescherm > Programma's > staat bij de 3e kolom "een programma niet tijdens opstarten uitvoeren"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In aanvulling op het antwoord van Xinix: heb jij in de taakbalk ook allemaal picto's staan. Als je die uitzet dan gaat het nog sneller (dus eerst even msconfig enz)

Pics uitzetten: ga op de balk staan waar de pics staan, rechter muisknop, eigenschappen, inactieve pictogrammen verbergen, aanpassen en de rest wijst vanzelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding