Is het veilig om Samsungprogramma´s te verwijderen die voorgeinstalleerd waren op mijn computer?

Is het veilig om Samsungprogramma´s te verwijderen die voorgeinstalleerd waren op mijn computer? Ik heb al een aantal verwijderd en nu heb ik nog Support Center, Settings, Recovery en SW Update. Ik heb een Samsung Windows 8 laptop.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ja, MITS je al met dat programma recovery de backup dvd set hebt gebrand dan zal het geen bezwaar zijn maar brandt eerste de recoveryset ! Ook al verwijder je de programma voor die tijd is het wel mogelijk via de herstel partitie alles weer terug te zetten (een fabriek reset vanaf de hidden partitie) maar veilig is dit niet, stel je raakt de hidden partitie kwijt zonder dat je de recovery set hebt gebrand of je hele harde schijf begeeft het. dan ben je alles kwijt, besturingsysteem en eventueel extra programma,s zonder die dvd set kan je niet (makkelijk snel)herstellen of de hele recovery partitie op een ander HD zetten Dus recovery set veilig gebrand op goeie kwaliteit dvd's ? en goed opgeborgen dan mag het.

Ik raad je af om Samsung programma's te verwijderen. Hierdoor kan je de risico lopen dat je laptop niet meer goed gaat werken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100