Hoe kan ik op iPad volgen waar ik ben?

Ik zat in trein iets op te zoeken op Google Maps of dat andere kaartprogramma. Op gegeven moment komt op scherm kaart met blauwe bewegende stip die precies weergaf hoe ik dat wil zeggen de trein ging. Ik klikte dit weg en kan dit no. niet meer terugvinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat hangt er van af, heb je een WiFi + LTE model dan heb je overal GPS verbinding, alleen met een WiFi model vereist het internetverbinding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Huidige locatie aan zetten, je moet hiervoor wel internetverbinding hebben
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik navigeer op m'n Ipad zonder internet verbinding, maar via gps. Dan gebruik ik TomTom, maar dat moet dan met de eigen maps ook kunnen