Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je muziek die in de iTunes bibliotheek staan op je iPod zelf?

Ik heb al mijn muziekfilmpjes in de bibliotheek staan van iTunes, maar hoe krijg ik ze nu op mijn iPod?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Plug je ipod in en dan sleep je de muziek naar de naam van je ipod als het goed is zet die de bestanden over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koppel je i pad dan kies je iPad van dit staat aan de linker kant dan ga je naar films dit staat boven aan films synchroniseren en dan wachten dan ben je klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee
Ik heb ook een ipod. Wat ik doe is; je hebt dan al je muziek daar staan (biebliotheek). Ik verplaats die naar een album (bij ITunes daar staat linksonder allemaal albums , ik verplaats ze naar 'onlangs toegevoegd' . Dan ga je naar 'mijn ipod (ook ergens in die kolom linksonder, maar eerst wel je IPod aansluiten) dan klik je daar om en dan kom je op een pagina met info over jou IPod. Daar boven staat wat je der op wilt zetten . Dan klik je muziek en dan staat er welk muziekalbum je op wilt zetten bijdeze dus ' onlangs toegevoegd' die kruis je aan en dan moet je sychnoreren (ik weet niet hoe je het schrijft) en dan zal je muziek erop moeten staan!
Veel plezier !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding