Hoeveel mensen kan ik maximaal in 1 keer mailen via gmail?

Ik hoorde dat er beperkingen aan zitten, maar die persoon wist niet hoeveel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
9.8K

Het beste antwoord

Het antwoord hierboven klopt niet helemaal.
Dit is de originele tekst:

Om spam tegen te gaan en misbruik te voorkomen, wordt je account tijdelijk door Google uitgeschakeld als je berichten verzendt naar meer dan 500 ontvangers of als je een groot aantal berichten verzendt die niet kunnen worden bezorgd. Als je een POP- of IMAP-client gebruikt (bijvoorbeeld Microsoft Outlook of Apple Mail), mag je berichten naar slechts honderd mensen tegelijk verzenden. Je account wordt binnen 24 uur opnieuw geactiveerd.

De beperking is niet het totaal aantal per 24 uur maar per bericht.
Je kan dus best 10 berichten naar 100 mensen sturen per 24 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via de web browser kan dat tot 500 personen per 24 uur. Via een email client, 100 personen per 24 uur.