Hoe kan het dat ik geen vriendenverzoeken binnenkrijg op MSN?

Als iemand mij toevoegt op msn, krijg ik de uitnodiging nooit te zien. Ik snap niet waarom ik de vriendenverzoeken niet binnenkrijg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Mischien is iemand anders jou voor... Ik kan me niet voorstellen dat er zoiets gebeurt bij msn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien omdat je een verouderde msn versie hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan komen doordat je een verouderde msn hebt.
Eerst kwam er altijd een nieuw scherm met de uitnodiging, dit is nu niet meer, en komt alleen nog maar een balkje onderaan in je venster te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor. Jou een vraag en voor mij een weet