Ik heb ares voor muziek te downloaden verwijderd van mijn computer, Maar bij het opstarten, opent hij weer. Hoe kan ik hem definitief verwijderen?

Ares heb ik gedownload. Hij zei: Ares is met succes van uw computer verwijderd. Toch komt het icoontje iedere keer terug bij het opstarten onderin de taakbalk. Ook als ik torrents wil downloaden, opent hij ares. ik kan zo geen torrents downloaden. Hoe kan ik Ares definitief verwijderen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Configuratiescherm -> programma’s en onderdelen -> ares
lukt niet, daar staat hij niet tussen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Krijg de indruk dat Ares nog al een smerig stukje software is.

"Below listed processes registry entries files are part of this spyware. To manually get rid of it, follow these instructions (at your own risk).Ares Removal Instructions
Kill the following processes
ares.exe
Delete these registry entries
HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\run\ares

Remove the following files
ares.exe in Program Files\ares\"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Configuratiescherm -> programma's en onderdelen -> ares selecteren en verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt niet. hij staat daar niet tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer anders handmatig de map te vinden waar dit programma staat (c:\ -> program files -> ares ???) en deze te verwijderen. Er is niks in het systeem geschreven dus dit zou moeten kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik vragen of dit heeft gewerkt? Anders kan je ook naar msconfig gaan (uitvoeren... op XP of gewoon zoek op win 7) en daar bij de tab opstarten Ares uitschakelen.
Dit lost het probleem wel op maar er staat dan misschien nog wel iets op je computer. Wat je ook nog kunt doen is de hele computer doorzoeken voor het woord Ares maar dan moet je wel oppassen met wat je verwijdert
Optie is misschien CCleaner downloaden(is gratis).
CCleaner is een van de beste programma's om uw pc snel en grondig mee op te schonen. Met CCleaner kunt u tijdelijke bestanden, gebruikerssporen, cookies en internetsporen (onder andere surfgeschiedenis, ingetypte adressen en automatisch aangevulde woorden) van Internet Explorer, Opera, Firefox, Google Chrome en Safari opruimen. Het programma is in het Nederlands vertaald.

Bovendien wist CCleaner mru-sporen (lijsten van laatst geopende bestanden) van heel veel programma's, onder andere: Kazaa, Adobe, Office, Windows Media Player, Real Player, Quick Time Player, Java en OpenOffice.org. Ook kan CCleaner index.dat bestanden en onnodige systeembestanden verwijderen.
groet

Toegevoegd na 36 seconden:
link vergeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou Ares opnieuw installeren en daarna verwijderen met Revo Uninstaller:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Daarna wel je pc even opnieuw opstarten.
Dan weet je zeker dat alle bestanden die bij Ares horen, van je computer zijn verdwenen.

Dat neemt niet weg dat je, via Ares, ook spyware binnengehaald kunt hebben. Op zichzelf is Ares een betrouwbaar programma, maar P2P is altijd linke soep. Scan je pc maar eens grondig met b.v. Malwarebytes en Spybot:
http://www.malwarebytes.nl/download_malwarebytes.php
http://www.safer-networking.org/nl/index.html
Pieter2011