wat kan ik het beste gebruiken voor het opnemen van gameplay voor op youtube en twitch op 1440p resolutie?

ik heb al een 1440p monitor en een pc die het aankan alleen nog de opnemer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

er zijn meerdere programmas zoals xplit (voor twitch) en fraps (het programmatje)

Toegevoegd na 26 seconden:
fraps is voor youtube
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ok en die kunnen dus ook op 1440p?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee youtube is max 1080p dat is genoeg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Snipz dat is niet waar, youtube zijn max is tegenwoordig 4K..