kan iemand mij uitleggen wat evernote is?

ik zie die mogelijkheid bij foxit pdf reader staan maar heb geen idee wat het is

Toegevoegd na 14 minuten:
waarom staat die dan bij een pdf-tool? ook voor combinatie iPad- PC? ook zo moeilijk als dropbox (wil bij mij niet werken)

Toegevoegd na 6 dagen:
voordat ik kan beslissen welk antwoord het beste is toch graag nadere info. volgens mij zeggen de twee reacties iets heel anders, of agenda of pdf bewerken.
mag ik nog iets meer weten? en waar kan ik nog verdere info vinden, ik vindt de tweede optie (pdf bewerken) overigens het meest interessant

Toegevoegd na 6 dagen:
voordat ik kan beslissen welk antwoord het beste is toch graag nadere info. volgens mij zeggen de twee reacties iets heel anders, of agenda of pdf bewerken.
mag ik nog iets meer weten? en waar kan ik nog verdere info vinden, ik vindt de tweede optie (pdf bewerken) overigens het meest interessant

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Evernote is een geavanceerde agenda app, kan erg veel apps combineren tot een overzichtelijke agenda tool
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dat is onjuist. Waar haal je deze informatie vandaan?
Evernote is een programmaatje wat jou in staat stelt aantekeningen te maken en die vast te leggen en weer te verwijderen in een PDF-bestand. Zonder dat het document aangetast wordt. Als je dat met Adobe wilt doen dan moet je een dure uitgebreidere versie van de Acrobat Reader aanschaffen. Evernote is daar een goed alternatief voor.

Toegevoegd na 6 dagen:
Misschien kan de informatie op https://play.google.com/store/apps/details?id=com.evernote&hl=nl je duidelijk maken welk antwoord juist is:
"Evernote is een eenvoudig te gebruiken, gratis applicatie waarmee het gemakkelijk wordt om alles te onthouden over de apparaten die u gebruikt. Blijf georganiseerd, sla uw ideeën op en verbeter de productiviteit. Met Evernote kunt u aantekeningen noteren, foto's maken en te-doen lijsten maken, gesproken herinneringen opnemen – en hiermee kunnen deze aantekeningen gemakkelijk gezocht worden, ongeacht u thuis, op het werk of onderweg bent".
Amadea