me vrouw moet solicteren maar met welke gratis programma kan zij dat het beste versturen cv byv

ik zoek dus een programa wat iedereen kan openen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Word.
Beste is om als je de 2007-versie gebruikt het op te slaan als een word-97-2003-bestand op te slaan en te versturen. De nieuwere versie is namelijk in de oudere versie niet te openen. Andersom gelukkig wel...

Versturen doe je natuurlijk gewoon met een mailprogramma, maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh, ik zie nu pas dat je om een gratis programma vraagt.
Dan OpenOffice lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 met openoffice.org kun je ook prima in het door jou besproken formaat opslaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PDF kan ook, is nog beter...

Andere antwoorden (4)

Je kan je CV het beste printen en dan per post opsturen.

Als je het digitaal wilt doen: PDF is op elke PC met de gratis PDF lezer te openen. De meeste PCs hebben ook een vesie van MS word er op staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GMail. Kun je gelijk een cv en brief typen in het gratis GoogleDocs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien ligt het aan mij, maar ik begrijp de vraagstelling niet zo goed.

Bedoel je waarmee ze haar cv kan versturen? Dat is toch gewoon via de e-mail.

Of waarin ze haar cv kan maken? Dat kan gewoon in MS Office Word (is niet gratis verkrijgbaar) maar ieder zelfrespecterend bedrijf kan een word-bestand openen.

Of heb ik het hier compleet niet begrepen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou hem per gewone post én per e-mail sturen. Beide dus.
En het CV niet als Word document, maar als een PDF, dan kunnen anderen er niet zomaar iets in veranderen.

Laat voor alle zekerheid iemand even kijken naar foutjes en vergissinkjes in wat je vrouw geschreven heeft.
Als je zelf wat schrijft en je bent er erg mee bezig dan wordt je automatisch "blind" voor je eigen tekst en zie je de fouten niet meer.
Als iemand anders, die de tekst dus voor het eerst ziet, er even naar kijkt dan kan die wellicht wat corrigeren. En en foutloze sollicitatie brief en CV maken een goede eerste indruk!
Wens je vrouw maar succes van mij :-)