Hoe kan je de functie van F12 in Widows op Imac creeren ?

Toegevoegd na 8 minuten:
Bij werken met Photoshop CS6 in Windows kan je bij het drukken op F12 terug baar het origineel.Op mijn IMac zit de geluidsfunctie.Kan je de F12 op mijn Mac herprogrameren ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
10 jaar geleden
wat doet F12 in Windows dan? gebeurt bij mij niks.

Antwoorden (1)

Door de 'fn' toets erbij in te houden kun je je Mac duidelijk maken dat je van de F-toets gebruik wilt maken en niet van de hardware-besturingsfunctie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik dit doe komt er een ander bureaublad .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer dan met Fn en Shift erbij. Of met Fn en Ctrl.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie kans trouwens dat het bij Photoshop op Mac gewoon een andere sneltoets heeft gekregen. Zoek hiervoor de functie die je zoekt (ik denk Revert of Undo) op in de menubalk, en kijk wat er rechts van staat aangegeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ga naar je systeemvoorkeuren, kies "keyboard" en ga vervolgens naar "shortcuts", hier kun je f12 uitvinken.