word2010 geeft ineens dubbele onderstreping. hoe zet ik dat af?

ineens krijg ik bij nieuwe tekst overal dubbele onderstreping (ik zal wel een toetsencombinatie hebben aangeraakt). als ik kijk in de werkbalk zie ik niet dat een van de opties onder lettertype actief is gemaakt. dubbel onderstrepen deed ik toch al nooit. hoe kom ik hier weer van af?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
11.7K

Het beste antwoord

http://office.microsoft.com/nl-nl/word-help/tekst-onderstrepen-HP010014410.aspx#BM3

Op bovenstaande site staat in een paar stappen hoe je dubbel onderstrepen in en uitschakelt. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens met control-shift-d. Bij mij werkte het.