Hoe komt het, dat ik geen e-mails meer ontvang over antwoorden en reacties terwijl de instellingen nog hetzelfde staan?

Heb zojuist even nagekeken of alles nog goed was aangevinkt en er is niets veranderd sindsdien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In onze persoonlijke instellingen is niets veranderd. Maar wel in die van het Goeie Vraag-systeem. Er is vanmiddag een migratie geweest, en die is niet helemaal goed verlopen. Ze zijn nog bezig met het een en ander te herstellen. Dus de notificaties zullen binnenkort ook wel weer functioneren!
Amadea