Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke software voor callcenter Knowledgebase kan ik het best gebruiken?

Ik ben opzoek naar software voor vraag en antwoord.

Voorbeeld, iemand belt met een vraag, telefoniste schrijft wat worden in het programma... daar staat het antwoord.

Geen idee waar te beginnen, de FAQ scripts zien er niet zo super uit.
Wat adviseren jullie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
656

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Swyxit !

Gebruik VoIP, Goedkoper, sneller en alles word gelogd en opgenomen.

Dit bedrijf ondersteunt het mackaay.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding