ik zoek een goed programma om mijn PDF bestand te converteren naar ePUB. De resultaten zijn tot nu toe 'poor'. Wie?

Hoofdletters moeten hoofdletters blijven, dikgedrukt dikgedrukt. Niet zomaar een spatieregel tussenvoegen. Hoofdstuk op nieuwe pagina. etc. etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar probeer deze eens:
http://www.2epub.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het alom geprezen en gratis te gebruiken Calibre. Daarmee kun je zowat alles naar epub converteren en terug. Let er wel op dat er driee verschillende soorten pdf bestanden zijn: tekst, plaaatjes en gemengd. Voor de laatste zul je er ocr software op los moeten laten. Die converteert dan de plaatjesletters naar tekstletters. Maar bij de meeste conversietaken zul je aan Calibre genoeg hebben en het kan nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal eens met vorige schrijver. Helaas zijn de meeste PDF's (ook tekst!) inderdaad plaatjes en is de 'naar tekst omzetten' functie van Acrobat Professional niet altijd even goed.
Dat is dus de lastigste stap in het proces. Verder werkt ook Sigil goed als je een eigen ePub wilt maken.