Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een goed programma om mijn PDF bestand te converteren naar ePUB. De resultaten zijn tot nu toe 'poor'. Wie?

Hoofdletters moeten hoofdletters blijven, dikgedrukt dikgedrukt. Niet zomaar een spatieregel tussenvoegen. Hoofdstuk op nieuwe pagina. etc. etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
919

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar probeer deze eens:
http://www.2epub.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het alom geprezen en gratis te gebruiken Calibre. Daarmee kun je zowat alles naar epub converteren en terug. Let er wel op dat er driee verschillende soorten pdf bestanden zijn: tekst, plaaatjes en gemengd. Voor de laatste zul je er ocr software op los moeten laten. Die converteert dan de plaatjesletters naar tekstletters. Maar bij de meeste conversietaken zul je aan Calibre genoeg hebben en het kan nog veel meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal eens met vorige schrijver. Helaas zijn de meeste PDF's (ook tekst!) inderdaad plaatjes en is de 'naar tekst omzetten' functie van Acrobat Professional niet altijd even goed.
Dat is dus de lastigste stap in het proces. Verder werkt ook Sigil goed als je een eigen ePub wilt maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding