Mijn vader heeft ooit een back-up DVD gemaakt, maar de bestanden die erop staan zijn niet zichtbaar. Hoe moet ik ze nu terugkrijgen?

Mijn computer geeft wel aan dat de schijf vol staat, maar als ik op het pictogram klik om hem te openen dan staan er geen bestanden...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Om de bestanden terug te zetten heb je hetzelfde programma nodig waar destijds de back-up mee gemaakt is, In dat programma zit de optie back-up terug zetten. Daar kun je dan zien wat de inhoud van de back-up is.

Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien zijn de bestanden verborgen!
Moet je Googelen, op hoe ke verborgen bestanden kunt weergeven.
Tenzij er een ander probleem is, probeer die dvd in een andere pc of laptop te openen?