Kan ik met DVD-R wii spellen branden of muziek voor in de auto?

Ik heb per ongeluk dvd-r gekocht en kan ze niet meer ruilen of terugbrengen. Kan ik een van de bovenstaande opties hiermee doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wii spellen kan in theorie, maar dan heb je wel een gemodde wii nodig. Heb je een gemodde Wii? Muziek voor in de auto kan alleen als de speler een DVD-speler is. Meestal zit er een CD-speler in de auto geen DVD-speler.