Kan je met een Samsung chroomebook dingen downlauden

Ik heb gezien dat het geheugen heel klein is maar dat er wel veel online is betekent dit dat ik geen spellen kan downlauden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, je kunt zeker nog spellen downloaden.
Je kunt echter op een Chromebook alleen apps gebruiken (en dus geen 'gewone' Windows-programma's).
Je kunt apps downloaden in Google Store of Google Play (play.google.com).

Antwoorden (2)

Ja, opzich heeft hij een harde schijf dus je kan er dingen op downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung Chromebook heeft een harde schijf van maar 16 GB, Acer een volwassen harde schijf (ruim 300 GB). Chromebook is vooral bedoeld om van Googles webtoepassingen gebruik te maken. Je schijnt met zo'n ding de 'wolk' in te moeten. Er zijn overigens nog andere Chromebooks, maar die zijn, net als die van Samsung, (voorlopig?) niet in Nederland te koop. Wel de Acer. Zie http://www.bright.nl/eerste-indruk-acer-c7-chromebook