Mijn labtop bevat geen cdrom drive, hoe kan ik evengoed software van een cd op mijn laptop instaleren?

Ik heb net Office 365 University besteld, maar kan deze dus niet in mijn laptop stoppen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou deze via een andere pc op een USB stick kunnen zetten en dan vervolgens via de USB stick kunnen installeren. Overigens heb je vaak wel te maken met beveiligingen dus of het ECHT kan is de vraag. Een andere optie is om een externe CD-rom drive aan te sluiten en van daaruit te installeren.

Of misschien een andere manier zou kunnen zijn via Daemon Tools. Dit is een programma waarmee je een Virtuele cd drive kan aanmaken en daarop zou je via een usb de files kunnen draaien van de CD. Ik gebruik zelf voornamelijk de Light versie maar die doet het voor mij prima dus moet geen probleem zijn denk ik.

Bronnen:
http://www.daemon-tools.cc/downloads

Een derde optie is over een netwerkje via een andere pc. Samen met een pc of andere laptop een netwerkje maken dus en vis de dvd speler daarvan installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100