is er software waarmee je een watermerk cq handtekening op een foto kan zetten dat je altijd kan zien dat het jouw foto is??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Merge.

http://www.graphicutils.com/merge/merge21.exe

Toegevoegd na 4 minuten:
Merge
Steeds meer mensen maken steeds betere foto's en dus is het niet ondenkbaar dat uw op internet geplaatste foto (bijvoorbeeld op Flickr) ineens ongevraagd ergens anders opduikt en commercieel wordt gebruikt. Om duidelijk te maken dat zij het auteursrecht hebben zetten veel mensen daarom een watermerk in hun foto's in de vorm van een logootje of klein tekstje. Met Merge doet u dat snel en gemakkelijk, desgewenst met hele mappen tegelijk. Merge kent daarnaast de mogelijkheid om foto's te roteren en tekst toe te voegen zodat u al uw foto's snel omtovert tot 'Groeten uit Rottumerplaat'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja. Photoshop. Hoewel er simpelere programmatjes zijn. Wellicht zit hier een programmatje bij: http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-watermark.html