hoe kan ik audio verwijderen uit mijn opgeslagen video?

hallo, ik maak regelmatig videos van mijn omgeveing met windows movie maker, daar plssts ik dan muziek bij en deze video zet ik op toutube.
Nu ben ik er zinds kort achtergekomen dat sommige van mijn video niet gezien kunnen worden door mensen met een IPAD. ik ben er ook achter gekomen dat dat komt doordat ik muziek heb gebruikt waar auteursrechten op zitten.
Nu download ik de video opnieuw terug van youtube en heb deze opgeslagen. Ik dacht, als ik deze open met windows movie maker krijg ik wel een optie om de audio te verwijderen. maar die is eer niet.

weet iemand hoe ik de audio wel kan verwijderen van mijn bestaande video.

een voorbeeld van 1 van mijn videos waar de audio niet te horen is op een IPAD is:
http://www.youtube.com/watch?v=p2hXwK5nSCw&feature=c4-overview&list=UUVGClcNvIcr0fOY4NSpLQug

ik ben benieuwd naar de oplossingen?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Er is wel een optie in WMM op de audio te verwijderen. Klik op het videolint en kijk links boven aan bij audio. Je zult het daar zien.