Waarom doen mijn speakers het niet meer?

Ik heb in Januari de volgende speakers gekocht:
https://www.bol.com/nl/p/logitech-z313-2-1-speakersysteem/1003004010654918/

Nooit problemen mee gehad, tot vandaag.. Je kan het geluid aanzetten met een afstandbediening die erbij hoort. Als je het knopje indrukt brand er een groen lampje. Echter heb ik gisteren vergeten deze uit te zetten, en nu ik vandaag keek was het lampje uit, dus dacht ik uit veiligheidsredenen. Hierna dus uit gedaan en opnieuw proberen aan te doen.. en het lampje ging niet branden, en ook was er geen geluid meer te horen via de subwoofer/boxen. Echter heeft dat control pad/afstandbediening ding ook een kanaal om je headphones in te pluggen om zo muziek te luisteren. Dit lukte dus wel.. Nu vraag ik mij dus af is die afstandbediening kapot, of is het een ander probleem?

Echter las ik wel op de site:

Batterij

Batterijtype 434#

Wat houd dit in?? Betekend dit dat er een batterij in zit en dat die nu op is?
Ik snap het niet meer, maar wil graag weer muziek luisteren. Hopelijk heeft en weet iemand de oplossing.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
3.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan niets over batterijen vinden bij die speakers. Maar als de directe verbinding met het koptelefoon-poortje het nog wel doet klinkt het alsof de stekker er gewoon uitligt (of de power supply kapot is), waardoor de versterking van de speakers niet meer werkt.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Zowel bol.com als Logitech hebben uitstekende garantie bepalingen. Neem contact op met bol.com en leg je probleem daar neer. 10 tegen 1 dat ze he doorsturen naar Logitech. Die zal zeggen: "stuur maar op (op onze kosten)" 2 weken later, nieuwe boxen of geldgeld terug.

Antwoorden (1)

Controleer of de 3.5 Jack Goed er in is. Zo nee Probeer het op je telefoon (de meest moderne Telefoon hebben een 3.5 Jack ) Zo nee Haal de Jack uit je computer En zet de geluid op de luidste. Als je dan geen Geluid hoort dan is SoundCard kapo(e)t !
Zodra je Grrrrr ( Achtie Geluid hoort) Dan is je speaker kapot !