Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik berekeningen op mijn TI 84 Plus inzien op de pc?

Ik heb een aantal simpele sommetjes ingevoerd en wil deze nu graag naar mijn pc hebben. Ik heb TI Connect geïnstalleerd maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen om deze berekeningen in te zien. In TI Device explorer krijg ik overigens onderstaand scherm te zien. Misschien heeft iemand wat meer ervaring met deze software.

Toegevoegd na 9 minuten:
Blijkbaar is de afbeelding niet toegevoegd. Ik heb de afbeelding nu hier opgeslagen: https://docs.google.com/file/d/0B-P0pG7iV5DUMkxQR1d6OUxSN0U/edit?usp=sharing

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
680

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is helaas niet mogelijk om de berekeningen die je hebt gemaakt op je TI naar je computer te exporteren. Als je overigens toch wiskundige berekeningen op je computer wil overnemen in bijvoorbeeld excel of word, dan heeft Windows voor de wiskundige tekens een 'Paneel voor wiskundige invoer' waarmee je de wiskundige symbolen en formule's kan overnemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding