Torrents werken via het principe dat iemand anders (of meerderen) uploaden, en jij van hun download. Als er dus niet meer mensen zijn die uploaden, zal het nooit sneller kunnen.
Een andere mogelijkheid is is dat je tegen je max downloadsnelheid aanzit, en ook dan kan het niet sneller (tenzij je een sneller abbo afsluit ).

Als laatste is het mogelijk dat je de snelheid hebt begrenst, dit kan je checken via:

options-> preferences ->bandwidth -> maximum download rate.
Als hier geen 0 staat heb je het begrenst. Zet hem op 0, dan gaat hij zo snel als hij kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op zich kun je wat tweaken enzo maar de winst is niet erg groot het ligt toch aan hoe snel je internet is over de hele breedte
maar waar je wel op moet letten is hoeveel seeders en leechers er zijn hoe meer seeders en leechers hoe sneller de download.
Dus als er maar 1 seeder is dan kun je lang wachten als die in Amerika zit
tip probeer deze eens
capthavoc
12 jaar geleden
Probeer eens downloaden uit nieuwsgroepen! Dat gaat altijd op maximale snelheid! Als jij bijv een 8 mb verbinding hebt, is dat ook je downloadsnelheid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet torrents èèn voor èèn laten gaan. Dan ga je naar preferences en dan queing. Maximaal 1 actieve torrent. Dan onstaat er een soort wachtrij.

Verder is utorrent natuurlijk nooit sneller dan je internet verbinding. Je moet een sneller internet verbinding kopen als je echt erg traag download. Het kan ook zijn dat je draadloos verbinding maakt. Bedraad is vaak sneller dan draadloos. Vooral als je ver van de router afzit.