Hoe krijg ik een Streetview-knop in Google Earth?

Op mijn werk zit die er gewoon in aan de linkerkant (in de hoofdlijst); bij familie ook; allemaal WinXP Professional met de nieuwste Google Earth versie.
Maar op mijn eigen PC staat ie er gewoon niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, dat probleem heb ik ook. Ik heb Google Earth er net (weer) opgezet, en op mijn oude versie zat het wel, en op deze dus niet.....heb me rot gezocht in die lijst ppfff haha...hoop dat iemand het hier weet. Het oranje poppetje waar Koenmar het over heeft, heb ik niet in mijn scherm(?) nergens te bekennen.....

Het beste antwoord

Bij de meest recente versie staat er rechts in beeld een oranje poppetje. Als je die versleept naar de straat naar wens,'vliegt ie in streetview'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als er geen oranje poppetje is? Ik heb nl. hetzelfde probleem. Ik had het in mijn oude versie wel gewoon. Sinds kort heb ik het weer op mijn pc gezet, de laatste versie dus, maar de optie voor streetview is weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie inderdaad een poppetje aan de rechterkant verschijnen. Die komt pas in beeld als je redelijk inzoomt.
Ik ga 't (later) proberen (er is nu weer iets anders wat niet werkt - nu lukt het niet).