Is er een programma dat een melding geeft als er een bepaald word gezegd word in een venster?

Ik heb een chat op de achtergrond draaien, en ik wil een melding krijgen als specifieke woorden gezegd worden (zoals mijn naam).
Is hier een programma voor?
Misschien eentje die een log maakt?
Het is voor mIRC, die heeft al een "NickAlert" op zich, maar is nog niet voldoende.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Binnen mIRC kan je wel andere highlights aanmaken die op andere woorden reageren als je naam.

Dit kan je veranderen in het Addressbook (Alt+B) onder het Tabblad: Highlight.
Voor meer info zie me bron.