hoe zet ik mijn acer aspire ax3300 terug naar fabrieksinstellingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (3)

Als de laptop nog werkt kun je het volgende doen:

Klik op "Start" en open het "Acer Recovery Management" programma.
In de programma kun je aan de onderzijde van het venster op "Herstel" of "Restore" drukken.
Vervolgens wordt er gevraagd of je het systeem naar fabrieksinstellingen wilt zetten. Antwoord hier met "JA". Druk vervolgens op "Start" en het systeem zet zichzelf terug.

Wel een waarschuwing, je raakt hierbij ALLE bestanden en instellingen kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ook kan je je acer terugzetten door tijdens het opstarten een bepaalde toest in te drukken.
kijk in de handleiding of neem contact op met acer!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier voor zijn 2 mogelijkheden:
Als de laptop nog opstart naar Windows kan je de bovengenoemde optie met Acer Recovery uitvoeren.
Is je Windows installatie in zoverre om zeep geholpen, druk na herhaaldelijk op toetsen combinatie "ALT+F10". Dit doe je direct nadat je de laptop hebt aangezet.
Een stukje software op de verborgen partitie zal je laptop terug zetten naar de fabrieksinstellingen.
Let wel op: Bij beide mogelijkheden wordt je harde schijf geformatteerd!! Hierbij gaan alle eerder opgeslagen gegevens verloren.