Verwijderde mailtjes weg, hoe krijg ik die terug?

Op mijn macbook heb ik via mijn casema mail per ongeluk bij een mail oo de delete knop gedrukt op mijn toetsenbord. Echter kan ik deze mail nergens meer terugvinden, zowel niet in de prullenmand, archief, online webmail. Vervolgens heb ik nog een aantal (onbelangrijke) mails op dezelfde manier gedelete en ook deze zijn spoorloos. De mails die ik door op de prullenmand te klikken verwijder zie ik daar wel terug. Heeft iemand de oplossing?
Alvast bedankt!

10 maanden geleden
in: Software
1.4K
Ikhebgeenidee
10 maanden geleden
Welk mailprogramma? Voor zover ik weet, zou de delete toets hetzelfde effect moeten hebben als de prullenmand knop.
Als de mails niet in de map verwijderde items/prullenmand zitten, ben je ze naar alle waarschijnlijkheid kwijt.
Wiebedehaan
10 maanden geleden
Hoe kan ik er in de toekomst weer voor zorgen dat ze in mijn prullenmand terecht komen als ik op delete klik?

Antwoorden (2)

Ik geloof dat je kunt controleren of het nog steeds in de map ‘verwijderd’ staat. Als je het ook uit deze map hebt verwijderd, moet je de e-mail provider bellen denk ik??
10 maanden geleden
Heb je geen time-machine backup? Zo niet zou ik dat meteen activeren.
Wat ik je ook kan adviseren is dit soort vragen te stellen op het onmorething.nl
forum.

Mocht je een pop account gebruiken heb je kans dat de mail nog wel te vinden is op de server van je provider. Dus dan kun je via je webmail de mail terugzetten naar je inbox. (mits je de instellingen voor het verwijderen van mail op een maand of nooit hebt staan).

Bij een imap account gaat je mail meteen weg.
9 maanden geleden