is er software waarmee je aan de hand van zoekwoorden Wordbestanden kunt doorzoeken?

met windows-verkenner (met zoekwoord(en) in de rechterbovenhoek vind je bestanden lang niet altijd terug. is er betere software? ik heb windows7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hiervoor gebruik(te?) ik altijd naar tevredenheid Google desktop. Echter ik geloof dat dat niet meer ondersteund wordt door Google. Je kunt het nog wel downloaden: http://download.cnet.com/Google-Desktop/3000-2379_4-10328117.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken of dit artikel je vooruit helpt http://computertotaal.nl/cursussen/20841-sneller-zoeken-in-windows.html

Het beste antwoord

Je kunt schijven indexeren, hiermee worden je zoekopdrachten verbeterd. Daarnaast kun je ook op het bestandstype te zoeken. Wie weet heb je het bestand toch anders genoemd dan gedacht. Word 2007/2010 bestanden hebben de extensie ".docx" (zonder aanhalingstekens"). Word 2003 en ouder ".doc".