wat is het beste programma voor muziek?

ik zoek een programma om zelf muziek te componeren. heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Garageband is heel makkelijk, wel exclusief voor Mac. Cubase Is makkelijk en goed, Logic Pro is alweer wat ingewikkelder en professioneler. Voor de rest heb je nog m-audio pro tools, maar daar kan ik echt niet mee werken. Ik zou voor CuBase gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste en makkelijkste blijft Audacity.

http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Garageband echt geweldig, heb het zowel op m'n iPad als op m'n Mac en het is heel simpel. Er zijn ook artiesten die hun nummers enkel en alleen maar maken met Garageband.

Ook een keer een artikel gelezen over Bløf, zij gebruiken ook Garageband alleen is daar niet hun gehele muziek op gebaseerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Garageband is top!!
Zeker aan te bevelen.
Waar ook veel mensen mee beginnen is FL studio.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
magix music maker 17 premium is een erg goed programma.
je kunt een gratis trail downloaden of volledige versie via torrent.
zie bron voor meer info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bergen programma's waarmee je kunt componeren, een heel goed is Cakewalk Pro, daar zit alles in wat je nodig hebt