Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg een MacBook Pro. moet ik er office of iWork op zetten?

Ik ben een sholier die niet heel erg vaak iets uit hoef te wisselen, is het dan beter om office te nemen of volstaat iWork dan ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Standaard is op een Mac iWork reeds geïnstalleerd als proefversie. in bijde gevallen, MS Office (Windows) of Apple iWork, zal je na je proefperiode een serienr moeten invoeren.

Beiden werken heel goed. Met iWork kan je ook Word & Excel documenten bewerken & bewaren in hun oorspronkelijke bestand formaat. Al gebruikt iWork standaard zijn eigen bestandsysteem.

Sinds ik met Apple iWork werkt, heb ik nooit meer last van office die cracht. Alle tools zitten handig verwerkt, en hebben een logischer plaats.

Dit is dan een persoonlijke ervaring. iWork is gewoon geweldig & aangenaam om mee te werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik zou office das miss toch handiger voor het geval dat..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In iwork zitten soms erg zakelijke functies en zo. Dat ontbreekt soms bij office
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet vaak gebruikt zou iWork moeten volstaan, wat ook goed werkt is neo-office dat is nog gratis ook en werkt hetzelfde als office.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geheugen zat. Gewoon alebij???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OpenOffice kun je ook proberen; werkt op Windows, Mac en Linux en is erg goed en ook nog gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon iWorks doen, die werkt perfect en daarmee kun je ook Word en Excel bestanden bewerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iWork is meer voor bedrijven en CEO's. Ondanks de naam iLife is dat beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of Office natuurlijk van MS.
Ik Zou er lekker office 2011 op zetten heb je veel meer aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding