Met welk programma kan ik muziek aan elkaar plakken?

Ik moet een avond van ongeveer 5 u vullen met muziek. Maar ik vind die stiltes tussendoor niet fijn, dus ik dacht, misschien kan ik het aan elkaar plakken, zodat het volgende nummer zachtjes begint en steeds harder wordt, wat je op de radio ook wel 's hoort.

Weet iemand welk programma ik hiervoor kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.4K

Het beste antwoord

Met Adobe Audition of Audacity(gratis) kan je dit doen, je kan ook Winamp gebruiken om je muziek af te spelen, deze bevat een functie die precies doet wat jij wil maar dan kan je nog gewoon met de playlist rommelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier een plug-in voor Winamp die vanzelf twee nummers mixt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het makkelijkste is toch om een media player te gebruiken zoals windows mediaplayer. Ik zelf gebruik mediamonkey omdat deze sneller is met veel mp3'tjes ;) Deze kan je op auto DJ zetten en laad steeds nummers in de playlist. Deze player kan je met een beetje kunst en vliegwerk bijvoorbeeld 2.5 tot 5 sterren (5 sterren hoogste score)automatisch een playlist laten maken. Hier kan je dan ook nummers toevoegen en het leuke is dat iedereen (je visite) ook nummers kunnen zoeken en toevoegen. Om 5 uur muziek aan alkaar te plakken lijkt mij een beetje veel werk en als iemand een verzoekje heeft of de sfeer anders is dan gedacht dan is dat dan weer zonde van het werk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Virtual dj home.
Gratis en klinkt meteen also er een professionele dj staat te mixen.
Probeer maar!