ik heb adobe flash player gedownload en daar op uitvoeren geklikt. Het programma staat onder "configuratiescherm""onder "programma" en start niet ??

bij het programma "kaartje maken" heb ik flash player nodig maar ondanks het installeren wordt er melding gemaakt dat ik adobe flash player moet installeren hoe zit nu kan iemand me hiermee verder helpen, alvast dank
Gerard

Toegevoegd na 6 dagen:
alle mensen die gereageerd hebben dank hiervoor en het is opgelost op een enkel programma na maar dat is het punt verder niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Normaal moet u programma's installeren onder "Windows - Programma's" Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Bij het downloaden kan u die folder kiezen.

Beter eerst de vorige download verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
check eerst even de website youtube kan je die filmpje wel zien ?
dan zou flash player al geinstalleerd zijn en gewoon werken
dan is het misschien een fout van de website
het ligt er soms ook aan welke browser je gebruikt
sommige website hebben bijvoorbeeld problemen met google chrome
probeer het eens met een ander browser

en anders moet je even schijf opruiming houden en cookies opruimen
en daarna nog eens proberen
capthavoc
11 jaar geleden
Adobe flash player is een stukje software die verschillende functies mogelijk maakt op je PC
Als het goed is start het programma automatisch als door een ander programma hierom gevraagd wordt.
Het draait zogezegd op de achtergrond
FRank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook bestaat nog de mogelijkheid dat je een oudere versie op de pc hebt geinstalleerd. Dus check even op updates