Waarom kan ik geen verbinding maken met nvidia?

Ik heb een paar dagen geleden de vraag gesteld over dat mijn nvidia raar deed. Dat is inmiddels gefixt door een systeemherstel te geven naar de tijd dat hij het wel deed. Vervolgens heb ik dus het besluit genomen om maar een backup herstelpunt maak wanneer ik iets update. Maar ik wilde vandaag even naar de updates kijken van nvidia: Kan geen verbinding maken met nvidia. Probeer het later opnieuw.
Ik heb een ping test gedaan alleen het heeft niet geholpen...
Dus weet iemand de oplossing?
Alvast bedankt!
Lars

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Ik zou gewoon naar de site van Nvidia gaan en daar de update downloaden, zo doe ik dat ook altijd met mijn AMD Radeon HD 7770 en dat werkt altijd.
Het kan zijn dat het update-programma niet goed communiceert met de Nvidia servers.
Je kunt ze beter gewoon handmatig van de site installeren.