weet iemand hoe je gratis het programma CS4 flash kunt krijgen

ik kan het nergens vinden, en ik wil het graag gratis
weet iemand of dit mogelijk is?
en evnt. hoe het programma werkt ik wil namelijk flash movies maken en uploaden op BV. newgrounds.com

Weet jij het antwoord?

/2500

Het programma Adobe Adobe® Flash® CS4 Professional software kost $699 en dat kun je dus nergens legaal gratis downloaden... Dus helaas pindakaas... En als je dat wel kan dan ben je dus illegaal bezig... Geen wonder dat je het nergens kunt vinden... Toegevoegd na 4 minuten: De gratis probeerversie staat daar wel, maar die heeft of invoer/uitvoerbeperkingen en/of restricties in gebruiksduur...

Bronnen:
http://www.adobe.com/products/flash/

Flash is niet gratis, behalve dan de probeerversie. M.b.t. "hoe het programma werkt" kan ik je alvast melden dat je de mooiste resultaten krijgt als je ook mooi kan tekenen met papier en potlood. Voor goed werkende flash-games moet je bovendien heel behoorlijk kunnen programmeren; voor flash-filmpjes is dat minder nodig. (Het voornaamste probleem met Flash is dat programmeurs niet goed kunnen tekenen en dat grafici niet goed zijn in proggen.)

Met het programma Impress wat bij het OpenOffice.org pakket hoort kan je je presentaties exporteren naar een flashbestand. In principe werkt het maken van een filmpje dan op dezelfde manier, iedere frame je plaatjes een klein stukje verplaatsen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100