Is er ergens gratis webhosting met PHP 5.4/5.5 en MySQL 5.5?

Ik zou graag een blog (wordpress) en een wiki (mediawiki) draaien op de modernste versies, maar ik vind nergens een gratis webhosting die die de goeie phpversie heeft. Waar kan ik die vinden? 000webhost en 5freehosting en alles daarrond heeft enkel 5.3.2.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hosting kost tussen de 30 en 40 euro per jaar dat kan de kop toch ook niet kosten

Het beste antwoord

Deze webhosting lijkt aan al jou eisen te voldoen.
Volgens hun website draaien ze 5.4 stable.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer wordpress.com eens.
Geen eigen domein, maar wordpress staat helemaal voor je klaar.