Explosies en brandende huizen voor film maken, HOE?

Hey iedereen.
Ik ga met een paar jongens van m'n klas een filmpje maken , gewoon voor de fun. Maar er is een probleem.
Op een gegeven moment moet er iemand in een branden huis lopen en moet er een auto ontploffen. Ik had in gedachten voor degene die in het brandend huis loopt, de brand in een programma om filmpjes te bewerken te zetten (bv after effects of vegas) maar als hij er dan echt inloopt gwn wat papier ofzo in brand te steken omdat dat redelijk close-up is en dus wat gedetaileerder moet zijn. Maar ik ben niet handig met after effects en heb dus een goeie tut nodig.
Ook is dat papier in brand steken op de achtergrond een goed idee? ;s.
En dan: Die auto zou ik graag zoals in Payphone van Maroon 5 hebben, dit zal lang duren denk ik, maar het mag dan ook wat minder "cool" zijn. Als hier goeie tuts voor zijn. TNX!
Zet de links in een reactie ofzo . ktnxbye.

Payphone: http://www.youtube.com/watch?v=KRaWnd3LJfs
3:55 of als dat te moeilijk is 4:20.
Gebruiken ze echte auto's btw? zoja dan gwn een effect pls :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Gebruik daarvoor de (grotendeel gratis) Iphone/Ipad app : Action Movie FX
escape