Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat traktor steeds vast loopt en wat kan ik er aan doen?

Ik heb een mixtrack pro en mijn acer notebook (aspire one) met daarop Traktor Le. Na een tijdje draaien loopt Traktor vast een valt mijn computer uit. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien komt het door je videokaart, dat deze het niet goed kan draaien. Anders kan het enigszins nog liggen aan je misschien wel te slome processor. Kijk eens naar de minimale computer eisen van het spel, en kijk daarna eens wat jouw computer in petto heeft. Misschien is hij niet goed genoeg uitgerust en draait hij het spel terwijl hij dat niet goed kan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry had zogauw niet gezien dat het om een audioprogramma ging, zo kan het dan ook nog liggen aan je geluidskaart die niet alles kan verwerken, maar ook de eerder genoemde aspecten kunnen zeker een rol spelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Valt je computer uit?? Dat is geen normaal gedrag bij een software programma dat crashed. Zelfs al zouden je audio drivers, of video drivers crashen. Dan nog hoort je laptop zonder geluid en/of beeld door te blijven draaien.

Ik zou je laptop maar eens goed laten nakijken, als ik jou was.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als hij, zoals je zei, echt UITVALT kan dit een maatregeling zijn tegen hardware in je laptop die aan het oververhitten is, wat kan bij zware software.

Als hij "freezed" en niks meer doet kan het aan je RAM of processor liggen. In dit geval is het probleem groter, aangezien de processor van een laptop niet 1, 2, vervangen kan worden.

Zoals ik zei, het liefst door iemand uit de ICT laten nakijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding