Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik meerdere windowsmoviemakers geopend kan hebben?

Ik ben namelijk een filmpje aan het bewerken en moet veel kopieëren en plakken en dat zou makkelijker gaan als ik meerdere windowsmoviemakers tegelijk kon openen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Meerder windowsmoviemakers geopend is gelukt alleen het kopieëren nog niet. Ik hoor als ik probeer te plakken alleen een geluidje verder niks.

Toegevoegd na 11 minuten:
dacht dat t was gelukt maar nu niet meer :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

dat gaat niet werken omdat je in die aparte vensters niet de zelfde collectie kan openen
bovendien vreet het geheugen en je loop risico je hele files te corumperen

wat je wel kan doen is alle aparte filmpjes in 1 collectie te zetten
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
je knipt en plak toch niet tussen 2 verschillende venster ?
capthavoc
12 jaar geleden
ok probleem opgelost ?
kijk toch nog even naar windows moviemaker 2.6 die is echt makkelijker dan de live moviemaker
capthavoc
12 jaar geleden
http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?familyid=d6ba5972-328e-4df7-8f9d-068fc0f80cfc&displaylang=nl download wel de nl versie
Ja met dat soort dingen loop je gelijk tegen de limitatie van moviemaker aan. Je zou even met een ander programma alvast je film in stukken kunnen hakken zodat je die fragmenten steeds opnieuw kan gebruiken. Of kiezen om je project in een geavanceerder videobewerkingspakket op te zetten.