Wat is precies een domeinnaam en hoe stel je die in ?

ik ben een totale digibeet en heb een tweedehands Toshiba laptop gekregen en bij het instellen van de email moet ik dus een domeinnaam opgeven

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is het domein van je e-mail adres. Bij voorbeeld@hotmail.com is de domein hotmail. Wellicht heb je een email adres van je internet provider gekregen als bijvoorbeeld die van KPN, Ziggo, Telfort etc?
ronron1212
10 jaar geleden
Welke internet provider heb je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
telfort

Het beste antwoord

Een domeinnaam is de naam van de service die de email aanbiedt. Dus wat er achter de @ staat, zoals @gmail.com of @hotmail.com

Om je te helpen met het instellen van email heb ik wat meer informatie nodig:
- Hoe heet het programma waar je email op wilt instellen?
- wat staat er bij jouw emailadres achter de @?