waarom vraagt facebook om adobe flash?

ondanks het feit dat ik de nieuwste flash heb moet ik van facebook mijn flash bijwerken...wat moet ik nu doen zodat alles weer gewoon werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

dat komt modat er delen van de site zijn die je allen met ade flach kan genereren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U zal iets ontvangen hebben welke reeds met een hogere versie van Adobe gemaakt is dan de uwe. U kan best eens naar Adobe Flash Player gaan en die updaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik al gedaan, heb ook eerst adobe helemaal verwijdert en opnieuw gedownload niets hielp....kreeg net error 101 heb mijn comp terug gebracht naar vorige week, en nu doet alles het weer :-) bedankt voor het meedenken